נהג יקר, האם היית רוצה לקבל מכונית חדשה במחיר של כמעט מציאה ובאמצעות מסלול מימון איכותי וברמה שאין שני לו? אם כן, מאמר זה הינו במיוחד בשבילך!

במהלך עשר השנים האחרונות, אחזקת רכב מכל סוג הינה אחזקה יקרה ביותר, אחזקה אשר מורכבת ממכלול של מחיר הקנייה של המכונית, מחיר אשר נע מכמה עשרות אלפי שקלים עד לכמה של מאות אלפים.

ואם להוסיף לכך עלויות נכבדות ויקרות ביותר של פוליסות ביטוח מסוגים שונים, תיקונים וטיפולים והרבה מעבר לכל אלו הוצאות על דלק, מיד מגלים כי מדובר בהוצאה
'כבדה' ביותר. יחד עם זאת, עדיין יש כמה דרכים שבאמצעות אפשר להקל על הוצאה זו.

מסלולי מימון לרכב

אחת מהן הינה קניית רכב מבין מגוון גדול ואיכותי ביותר של מכוניות למכירה אשר מוצעות על ידי חברות ליסינג, מכוניות אשר ניתנות למכירה על ידי מסלולי מימון לרכב שונים אשר באים לקראתם של הלקוחות באופן שהוצאות השימוש שלהם על הרכב יהיו נוחות ונגישות לכולן.

מהיום לא צריך לקנות יותר רכב במחיר מלא ומופקע, בטח כאשר ניתן לקנות רכב חדש לחלוטין באמצעות מסלול זול ואטרקטיבי!

בהמשך למה שנאמר לעיל, כי הוצאות על רכב הן הוצאות 'כבדות' ביותר, בטח כאשר מדובר ברכב חדש ויקר, פוליסות ביטוח יקרות וחודשיות, מחירים של דלק אשר רק הולכים ומאמרים מדי חודש ועוד.

יחד עם זאת, כתוצאה מהפריחה הכלכלית של אינספור חברות הליסינג, נוצרו ברירות חדשות ואטרקטיביות ביותר עבור קהל צרכני הרכבים, ואילו ברירות אלו הן בדמותן של

מגוון עצום של מכוניות למכירה חדשות אשר מוצעות על ידי כל אותן חברות ליסינג, חברות ליסינג אשר מציעות את המכוניות למכירה באמצעות מסלולי מימון אשר באופן מפורש ניתן לומר כי הם באים לשרת את הלקוח ולא להיפך.

דהיינו, במקום שרוכש של מכונית ישעבד את רוב כספו בעבור הרכב, כל אותם מסלולי מימון הופכים את הרכישה להוצאה חודשית סבירה ואטרקטיביות ביותר לכל כיס. ואם מוסיפים לכך אלמנטים של שירות, ביטוח ואחריות מלאים מצד המוכר, הרי שמדובר בעסקה של ממש עבור מי שמחפש אחר קניית רכב!

קנייה של רכב חדש הינה רק לאנשים שלא באמת מעריכים את כספם, רכישת רכב באמצעות מימון הינה הקנייה הטובה ביותר!

לסיכום רק ניתן לומר כי קניית רכב טובה ולא 'פראיירית' היא אך ורק קנייה באמצעות מסלולי מימון אשר ניתנים על ידי חברות ליסינג אשר מציעות מכוניות למכירה איכותיות ומסוגים שונים. כל קנייה אחרת פשוט תהיה לא נכונה, לא יעילה ואפילו לא אחראית.