ישנם כמה שיקולים העומדים בפני כל נהג לפני שהוא חושב לרכוש רכב חדש. הנהג הישראלי הממוצע, מחליף רכב כל שלוש שנים לערך. יש להתחשב במיוחד באמינות הרכב, אם ניתן למכור את הרכב בקלות לאחר שננסה למכור אותו על מנת להחליף שוב רכב לאחר כמה שנים. כל נהג בארץ, מוציא סכום גבוה של כסף עבור רכישת רכב חדש ולכן עלות התחזוקה של הרכב אותו הוא רוכש חשובה לו. היום גם החיסכון וגודל הרכב חשובים לכל נהג, ולכן, חברת יונדאי ייצרה דגמים המתאימים ביותר ומתחשבים בצרכיו של כל נהג ישראלי. אם אתם מעוניינים ברכב משפחתי שישרת אתכם גם לנסיעות לעבודה וגם לטיולים משפחתים אין כמו יונדאי 35i. כולם כבר יודעים בארץ ובעולם שחברת יונדאי הינה מותג קוריאני שמצליח במכירותיו בכל העולם. רכבי יונדאי הגיעו לארץ לפני יותר מעשרים שנה. החברה שמייבאת את רכבי מרצדס, היא זאת שמייבאת את יונדאי וזוכה להצלחה כבר יותר מעשרים שנה. טבלת המכירות מוכיחה, כי חברת יונדאי פשוט מצליחה למכור יותר רכבים מכל חברת רכב אחרת בישראל.


מדוע מכנים את יונדאי 25i למכונית קטנה וממזרה?

יונדאי 25i, הינה ללא ספק המכונית בעלת ארבע הדלתות שלא סתם זכתה לכינוי "מכונית קטנה וממזרה". אם ביקשתם לעצמכם מכונית קומפקטית עם מנוע צנוע בממדיו המעניקה לכם חסכון אמתי בדלק ובתחזוקה, כדאי לכם לרכוש את יונדאי 25i המחיר של רכב זה הוא נמוך יחסית ולא סתם צה"ל בחר ברכב זה לסגני האלופים שלו. את אותן התכונות שיש ליונדאי 35i יש גם ליונדאי 25i אבל בקטן יותר. את יונדאי אנו מכירים כבר הרבה מאוד שנים, אבל את פריצת הדרך שלה היא עשתה בארץ בתחילת שנות האלפיים. מגוון עצום של רכבים משובחים, הגיעו אז לארץ וענו על הצרכים של הרבה מאוד נהגים. החברה מייבאת רכבים קטנים וצנועים ורכבי שטח גדולים ומפוארים מאוד. את רכב מסוג יונדאי 35i, אנו מכירים יותר בתור יונדאי אלנטרה. הרבה שנים רכב זה כבר נוסע בכבישי ישראל. רכב זה, זכה לתשבחות גדולות מכתבי הרכב. יש ברכב זה נוחות, טכנולוגיה משוכללת, זריזות והוא רכב אמין ביותר. מה שחשוב במיוחד לנהג הישראלי זה שעלויות האחזקה של רכב זה הן נמוכות במיוחד וגם הוא תמיד יוכל למכור את הרכב בקלות בגלל שיש לו שוק טוב בארץ.


מתלבטים בין שני הדגמים?

הרבה מהנהגים המתלבטים בין רכישה של יונדאי 35i לביו יונדאי 25i ובצדק. אבל יש להתחשב למשל בגודל המשפחה, בכמות הנסיעות מחוץ לעיר בתוך העיר ולהבין למה בדיוק הרכב משמש אותנו. מי שמזמין את אחד הרכבים הללו, חייב לקחת בחשבון , כי הוא חייב להזמין את הרכב כמה חודשים מראש כי תמיד הם חסרים במלאי, מה שמראה שסף המכירות ברכבים הללו הוא גבוה אז מה שנותר לכם זה רק לבחור מה מתאים לכם מבחינת הגודל. המידות החדשות של יונדאי 35i, מציב רף גבוה לשאר מתחרותיה בנתונים של רכבים דומים. יונדאי 35i הינה בעלת קווי עיצוב שמאפיינים את סדרת היצרן והמראה שלה הוא חדשני ומלוטש ונותן לנו את הרושם של מכונית גדולה ומרשימה.