המדריך שיעזור לכם לתחזק את הרכב שלכם בצורה נכונה

אם קניתם רכב חדש או משומש, ואתם רוצים לדעת כיצד תוכלו לשמור עליו במצב טוב כפי שקיבלתם אותו ולשמור על הערך הכספי שלו, אולי תוכלו להיעזר במדריך המצורף.

שלב מס' 1: לנסוע רק שצריך

נכון, זה אולי נשמע מצחיק ומגוחך, אבל זה נכון מאוד: בסופו של דבר, ככל שהרכב שלכם ייסע פחות, ומד הקילומטרז' יראה מספר נמוך יותר, כך הוא יישמר בצורה הטובה ביותר. הרכב שלכם, כמו כל מכשיר אחר, צובר בלאי עם השנים ועם הקילומטרים שהוא נוסע. בין אם מדובר על המנוע, הצמיגים, הרצועות או החלקים האחרים ברכב – הרכב שלכם יישחק ויצבור בלאי ככל שתסעו יותר. אתם צריכים רגע לקפוץ למכולת מעבר לפינה? תלכו ברגל: זה יותר טוב לרכב ולבריאות.

שלב מס' 2: לנהוג על-פי הוראות היצרן

רגילים להאיץ בכל רמזור ירוק? לבלום בחוזקה כשנכנסים לחניה? לשבור את ההגה בחוזקה? לנסוע בהילוך הלא מתאים (גבוה מדי או נמוך מדי)? אתם עושים נזק לרכב שלכם! נהיגה רגועה ומתונה, על פי ההנחיות וההמלצות של יצרן הרכב, תעזור לרכב שלכם לשמור על עצמו תקין.

שלב מס' 3: לערוך את הטיפולים במועדם

טיפול עשרת אלפים קילומטר הוא טיפול חשוב במיוחד לרכב, והוא יכול לעזור לרכב שלכם להישאר במצב תקין. במהלך הטיפול בודקים הטכנאים המומחים את מצב השמן והמים, את מצב הבלמים והרצועות ושאר החלקים אשר עלולים לצבור בלאי עם השנים.

שלב מס' 4: לערוך את הטיפולים במוסכים מורשים
את הטיפולים של הרכב אנחנו ממליצים לכם מאוד לעשות במוסכים המורשים לכך על מנת להימנע מעבודה לא טובה של "חאפרים" למינהם, אשר עלולים לפגוע ברכב שלכם וביכולות שלו.

שלב מס' 5: לעשות טסט לרכב בזמן

ביצוע טסט לרכב שלכם הוא הפעולה החשובה ביותר שאתם יכולים לבצע בשביל הרכב שלכם. טסט לרכב דואג שהרכב שלכם יהיה תקין וכשיר לנסיעה על הכביש. טסט לרכב הוא יותר מסתם מכשול בירוקרטי, אלא מנגנון חשוב מאוד, שיכול להציל את החיים שלכם.