טסט לרכב עד הבית

הוסף טקסט מרחף כאן

טסט לרכב עד הבית, כדאי לכם לבדוק את זה

דמיינו לעצמכם שמגיע אליכם לבית נציג מהמוסך שלכם, דופק על הדלת, ומציע לכם לקחת את הרכב שלכם לבדיקת הטסט השנתית. קיבלתם את רישיון הרכב בדואר, שילמתם אותו, וכעת אתם צריכים להעביר את הרכב טסט שנתי. המוסך שלכם מספק לכם את השירות המדהים הזה של העברת טסט לרכב עד הבית, ואתם לא צריכים אפילו לצאת מהבית כדי לעשות את זה.

אחרי שעה, הרכב אצלכם אחרי טסט

אתם נותנים לאיש את מפתח הרכב ואת המסמכים הנדרשים, ובתוך שעה הרכב חוזר אליכם כשהוא אחרי טסט, עם המדבקה המיוחלת מודבקת לחלון הקדמי.

השירות הפשוט הזה הוא שירות שאנשים מוכנים לשלם עליו מאות שקלים, ולא לחינם. באופן טבעי, אנשים לא אוהבים להתעסק בדברים שהם לא מבינים בהם. אנחנו לא אוהבים לתקן טלוויזיות כי אנחנו לא מבינים בזה, ואנחנו לא אוהבים להתעסק עם הרכב שלנו כי אנחנו לא מבינים בזה.

למה להסתבך במה שלא מבינים?

אנחנו גם לא אוהבים לקחת את הרכב לטסט, כי אנחנו מרגישים שעובדים עלינו, ושנוהגים בנו שלא בצדק, ואנחנו לא באמת יכולים לדעת האם נוהגים בנו בהגינות.

לכן אנחנו מעדיפים להפקיד את המשימה בידיים מקצועיות, ואם המוסך שלנו מציע לנו שירות של העברת טסט לרכב עד הבית, אנחנו לוקחים את זה בשתי ידיים, מוסיפים עוד מאתיים שקל לחשבון, ועוברים את המשוכה.

יש שישלמו, ויש שלא

יש שיגידו שמאתיים שקלים זה יותר מדי כסף עבור העברת טסט לרכב עד הבית, אבל מצד שני, אנשים שכן משתמשים בשירות הזה יודעים היטב עד כמה המשימה הזאת שואבת להם אנרגיות, גורמת להם למצב רוח רע, ודאגות מיותרות, והעובדה שכל התהליך מתבצע רחוק מהעין שלהם, שווה להם לא רק מאתיים שקלים אלא יותר.

זה הכל עניין של מה אנחנו מרגישים ביחס למשימות הקשורות ברכב שלנו. יש אנשים, דרך אגב, ששמחים לקחת את הרכב שלהם לטסט. הם אוהבים את כל העניין עם הרכב, ואוהבים להתמקח עם הבוחנים, אבל רובנו לא כאלה, ועבור רובנו שירות של העברת טסט לרכב עד הבית, יכול להיות שירות אטרקטיבי מאוד.

מחיר עבודה של איש המקצוע על פי כמות העבודה המתבקשת לאחר בדיקה ראשונית במכון הטסטים, בדרך כלל כל התהליך אורך בין שעה לארבע שעות, עלות בין 200 ש"ח  ל 400 ש"ח

במקרה של תיקונים, איש המקצוע מסביר בדיוק את מהות התיקון ואת מחירו, בעל הרכב מאשר או לא על פי שיקול דעתו

טלמיטינג – הדרך המהירה לצמוח

הוסף טקסט מרחף כאן שירות טלמיטינג איכותי מאפשר להשיג את המטרה עסק חדש זקוק ללקוחות חדשים, ובזמן קצר ככל האפשר. גם עסקים ותיקים ייהנו מקפיצת

Read More »

לוח מכוניות למכירה

הוסף טקסט מרחף כאן היתרונות הגדולים של הלוח מכוניות למכירה לוח מכוניות למכירה הוא כבר מזמן לא רק לוח למכירת של רכבים משומשים, אלא הוא

Read More »

תרגום נוטריוני למסמכי תאגיד

הוסף טקסט מרחף כאן תרגום נוטריוני למסמכי תאגיד ואנשים פרטיים מסוגים שונים לא פעם, אנשים באים באינטראקציה עם גורמים שונים בחו"ל או עם קהילה של

Read More »