כיצד לבחור ולרכוש פוליסת ביטוח רכב?

הוסף טקסט מרחף כאן

פוליסת ביטוח עבור הרכב שלכם

ברכישת פוליסת ביטוח עבור הרכב שלכם, עליכם להבין בדיוק כיצד יש לבחור ולהשוות בין הפוליסות השונות המוצעות על ידי חברות הביטוח.

המטרה הברורה היא לקנות את הפוליסה הטובה ביותר במחיר הזול ביותר, ויחד עם זאת, אנשים רבים מתעלמים מחלקה הראשון של המטרה, ומתמקדים במחיר עצמו.

חברות הביטוח המודעות לכך, מציעות לעיתים פוליסות ביטוח רכב במחירים מאוד אטרקטיביים, אך כאשר בוחנים את תוכנן, מגלים שמדובר בפוליסות חלקיות מאוד, חסרות כיסויים רבים, ומכאן בעצם מחירן הנמוך.

כאשר אתם מבצעים השוואה בין פוליסות, עליכם להשוות תחילה את תוכן הפוליסה, לפני שאתם משווים את המחיר.

להשוות את תוכן הפוליסה לפני שמשווים את המחיר

כך למשל, תוכלו לקבל הצעה לביטוח מקיף ב-2,000 שקלים, והצעה אחרת ב-3,000 שקלים, אך כאשר תבחנו את תוכן הפוליסות, תגלו שהפוליסה הזולה אינה מציעה לכם שירותי גרר, שירותי תיקון חלונות או שירותי רכב חליפי.

יתכן מאוד גם שההשתתפות העצמית שלכם בפוליסה הזולה, תהיה גבוהה משמעותית במקרה של תביעת ביטוח, וכי יהיה עליכם לבצע תיקוני רכב לאחר תאונה אך ורק במוסכים שהוגדרו על ידי חברת הביטוח.

אז אם לא איכפת לכם מכל אלה, וכל מה שחשוב לכם זה שיהיה לכם ביטוח, אתם מוזמנים לבחור בפוליסה הזולה, אבל אם זה הוא המצב, אז למה בכלל לעשות ביטוח?

לבדוק את סך המחיר שיהיה עליכם לשלם בסופו של דבר

ביטוח רכב הוא אולי סוג הביטוח הנפוץ ביותר בישראל ובעולם, וזאת לאור הסכנות המובנות בנהיגה בכביש.

בכל שנה אתם עושים ביטוח רכב, ובכל שנה אתם נוטים להמשיך עם חברת הביטוח שעבדתם איתה בשנה הקודמת.

הדבר הנכון לעשות הוא לבדוק בכל שנה את הפוליסה המוצעת לכם, ומאחר והביטוח כולל סוגים שונים של ביטוח כמו ביטוח חובה, ביטוח צד ג' וביטוח מקיף, אתם רוצים לבצע השוואה של סך החבילה כולה.

יתכן שחברה אחת תציע לכם ביטוח חובה מאוד בזול, אך בסך הכל, ההצעה תהיה יקרה בהרבה לעומת חברה אחרת שגובה מחיר גבוה עבור ביטוח חובה, אך מחיר זול בעבור הביטוח כולו.

טלמיטינג – הדרך המהירה לצמוח

הוסף טקסט מרחף כאן שירות טלמיטינג איכותי מאפשר להשיג את המטרה עסק חדש זקוק ללקוחות חדשים, ובזמן קצר ככל האפשר. גם עסקים ותיקים ייהנו מקפיצת

Read More »

לוח מכוניות למכירה

הוסף טקסט מרחף כאן היתרונות הגדולים של הלוח מכוניות למכירה לוח מכוניות למכירה הוא כבר מזמן לא רק לוח למכירת של רכבים משומשים, אלא הוא

Read More »

תרגום נוטריוני למסמכי תאגיד

הוסף טקסט מרחף כאן תרגום נוטריוני למסמכי תאגיד ואנשים פרטיים מסוגים שונים לא פעם, אנשים באים באינטראקציה עם גורמים שונים בחו"ל או עם קהילה של

Read More »