לאחר מחייה רבת שנים באותה הדירה, לעיתים אנו זקוקים לשינוי אוירה קיצוני. אופציה אחת, הינה לעבור דירה. כאשר אנו חיים בדיה שכורה, אין שום דבר המונע מאיתנו לעבור לדירה אחרת בתום חוזה השכירות. בין אם מדובר על זוג צעיר, בן אדם יחיד ואפילו משפחה, ניתן לעבור לדירה חדשה בקלות בעזרת אתרי אינטרנט למציאת דירה, חברות הובלה וכדומה. מעבר דירה כיום, הינו פשוט יותר מאשר בעבר. כיום ישנם אתרי אינטרנט, המתמחים בהשכרת ומכירת נדלן, מה שמקל עלינו את חיפוש הדירה. אתרי האינטרנט מתעדכנים כמה פעמים ביום, ובהם מבחר הדירות הגדול ביותר בשוק. ניתן לחפש דירה באמצעות הקלדת הקריטריונים המתאימים לנו.
אריזת תכולת הדירה
לאחר שהחלטנו על מעבר לדירה חדשה, וכמו כן, מצאנו את הדירה המתאימה לנו. עלינו לארוז את חפצינו ולהכינם להובלה אל הדירה החדשה. כאשר אנו אורזים את החפצים, עלינו לאחסנם בארגזים עליהם נרשום, מהי תכולת הארגז. במידה ואנו אורזים דברים שבירים, יש לעוטפם בנייר עיתון, או בבדים בכדי למנוע את הישברותם במקרה של קבלת מכה במהלך ההובלה. לאחר שאנו אורזים את חפצינו, תמיד נשארים דברים אשר אנו איננו מעוניינים לקחת איתנו. ישנו שירות פינוי דירה, המספק עבורנו, אנשים אשר מגיעים אל דירתנו ולוקחים את כל החפצים שאנו רוצים להיפטר מהם ובכך משאירים את הדירה ריקה ומוכנה עבור הדיירים החדשים.
הובלת תכולת הדירה, חיסכון בדלק למכוניות גם לזה ישנה חשיבות
כיום, אין צורך בבזבוז דלק כאשר אנו עוברים דירה. מחירי הדלק עולים עם הזמן והופכים יקרים ביותר. על מנת, לחסוך בעלויות דלק, המתבזבז במהלך הריצות הלוך ושוב בכדי להעביר את חפצינו, ניתן להיעזר בחברת הובלות. חברת ההובלות, מעבירה את חפצינו מהדירה הישנה לדירה החדשה. אנשי ההובלה סוחבים את הדברים מהדירה אל משאית ההובלה, וממשאית ההובלה אל הדירה החדשה. חלק מחפצינו, הינם דברים כבדים ביותר, כגון: מקרר, מכונת כביסה, מיטות וכדומה. אנשי ההובלה, הינם אנשים מקצועיים המתמחים בסחיבתם של דברים כבדים, ובכך חוסכים מאיתנו את המאמץ שבסחיבת הדברים. כל שירות ההובלה, החל מסחיבת הדברים והבאתם לדירה החשדה ועד לפריקתם, כלולים במחיר אחד עליו הוחלט מראש.
הדירה החדשה
בהגיענו לדירה החדשה, אנשי שירות ההובלה, יסייעו לנו בהכנסת חפצינו אל הדירה החדשה. אנשי ההובלה יפרקו את המשאית ויכניסו את חפצינו אל תוך הדירה. בתום ההובלה, יעשה התשלום עבור חברת ההובלה ובסופו תינתן חשבונית. ברוב המקרים, התשלום יינתן לאחד המובילים אשר ינפיק את החשבונית בעצמו. יש לוודא כי הסכום הרשום על החשבונית, תואם את הסכום אותו סגרנו מראש. במידה והמוביל אינו מנפיק עבורכם חשבונית במקום, תישלח החשבונית אליכם בדואר. במרבית המקרים, התשלום עבור ההובלה נעשה במזומן ביום המעבר, במידה וברצוננו לשלם בכרטיס אשראי, יש לבצע את התשלום מראש דרך חברת ההובלות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *