הילד שלכם נפגע בתאונה, בין אם התאונה התרחשה בשטח בית הספר ובין אם היא התרחשה שלא במסגרת הבית ספרית, ילדכם מבוטח בביטוח תאונות תלמידים אישית. כעת אתם צריכים להילחם על הזכות שלו לקבל פיצויים. מדוע כדאי לפנות לעורך דין ולא לנהל את התביעה בכוחות עצמכם ? קראו את המאמר שישכנע אתכם…

אחוזים
ראשית, עורך דין לרוב יבקש אחוזים מן העסקה שתסגרו מול חברת הביטוח. שכרו ייגבה כחלק מן הפיצויים שתקבלו, כך שלא תרגישו כי אתם משלמים לפני הזכייה בתביעה וכיסכם לא ירוקן מן ההתחלה…

מקצועיות
עורך דין המתעסק בדיני נזיקין בקיא בכל החוקים ויודע כיצד לעמוד מול חברות הביטוח בנוגע לתביעות הקשורות לתאונות. במידה שילדכם נפגע במסגרת תאונות דרכים כגון תאונת אופנוע או רכב, כדאי לתת לעורך הדין להתמודד מול כל ההיבטים המשפטיים. תהיו חכמים ככל שתהיו, רבים הם הכללים והחוקים שלא ידועים לכם וכן ידועים לאדם שהתמחה בכך לאורך שנים של לימודים וניסיון בתחום.

פחות נטל
למה לכם להתעסק עם תביעות, הוכחות, עמידה מול בירוקרטיה שאינה מקלה ? תנו למומחה לעשות את עבודתו. פנו לעורך דין ! הרי אם אתם מייצגים את ילדכם ,כל הנטל מונח על כתפיכם שכן התלמידים קטינים בשביל לתבוע בשם עצמם ובשביל להתעסק עם כל האנדרלמוסיה המתחוללת בדרך לתביעה.

הדרכה שלב אחרי שלב
הפניה לאיש מקצוע כדוגמת עורך דין לענייני נזיקין תסייע לכם לפעול נכון כדי להגדיל את הסיכוי לקבל פיצויים נכבדים. הוא ידריך אתכם למי ללכת, מה לעשות, כיצד לנהוג, איזה מסמכים לשמור ועוד פרוצדורות קטנות ומציקות.

הסיכוי להגדיל פיצויים
רק מומחים יודעים מה הניואנסים הקטנים שיש להתייחס אליהם כדי להגדיל את הסיכויים שהפיצויים יהיו ראויים. לבדכם אולי תצליחו להתמודד מול חברות הביטוח השונות, אך לא בטוח שתצליחו להשיג את אותו הסכום לו אתם זכאים.

זהירות, אולי עוקבים אחריכם
חברות הביטוח יודעות לשלוח אנשים מטעמם כדי לדובב אתכם למסור פרטים שאותם הם מתעדים ועלולים לבוא נגדכם ביום של התביעה הגורלית. פניה לעורך דין תבטיח לכם הנחיה מצדו כיצד לנהוג אם נתקלתם בתופעה כזאת.

לסיכום, פניה לעורך דין במקרה של תאונות תלמידים כגון תאונת אופנוע מצריכות פניה לאיש המומחה בדיני נזיקין. אל תנסו להתמודד לבד, כשיש עורך דין שישמח לצעוד אתכם יד ביד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *