הפורץ המקצועי עומד לרשותכם וזמין לקריאתכם לסיועו, אחריותו לכם היא להגיע אל הרכב שלכם במיקום המוסכם ובדקות ספורות לאפשר לכם להכנס אליו בשנית. פורץ נמדד בשלושה פרמטרים המגדירים את רמת שירותיו- האם הוא עומד בזמנים ומגיש סיוע מהיר בגישה אדיבה ומקצועית, האם הוא מכיר סוגי רכבים, מנגננוני נעילה, וטכנולוגיות שלטי דלתות רכב, ואחרון האם עלות שירותיו נוחה והגיונית ואינה מנצלת את מצבכם הפגיע. פורץ רכבים מורשה תמיד יחזיק ברשותו תעודת יושר משטרתית המאפשרת לו לעסוק בתחומו, והוא מקצוען שעבר הכשרה בתחום הפריצה ונסיונו גדול. על מנת לקבל סיוע מהיר מוטב לבחור בפורץ הממוקם סמוך אליכם, באותה עיר, מושב ואיזור, וכך לקצר את זמן ההמתנה מרגע קליטת הקריאה שלכם ועד ההגעה וסיום הפריצה לרכב.

שיקולי העלות
פורץ רכבים הינו מקצוע שדורש זמינות גדולה בכול שעות היממה, משום שתאונות איבוד והשחתת מפתח, מנגנון נעילה תקול וכדומה יכולים לקרות לאורך כול שעות היום, בצאתנו לעבודה מהבית ובחזרתנו, בצאתנו לבילוי לילי, לאחר קניות ובשובנו מהבילוי בשעות הקטנות. על מנת לספק פתרון זמין ישנם פורצי רכבים שעובדים בשעות הלילה ואחרים שעובדים רק בשעות היום, כמובן שעלות שירות הפריצה לאחר שעות העבודה הינו יקר יותר מאשר של פריצה סטנדרטית.

שיקולי הניסיון
היום לכול יצרן רכב מוביל ישנה טכנולגיית נעילה מעט שונה, ולעיתים מנעול דלת הרכב מחובר למחשב הרכב והפריצה עלולה להשפיע גם על שאר ביצועי הרכב ואפשרות הנעתו, פורץ רכבים חייב לשלוט בטכניקות פריצה שונות על מנת להתגבר על כול המנגנונים שביום רגיל נועדו להגן על רכבכם מפני פריצה לא מותרת. על הפורץ להכיר דגמים שונים ומנגנוני נעילה מרובים, ולהיות מצוייד בכלים הטכניים המאפשרים את פריצתם מבלי לגרום נזק נוסף היקפי לרכב. ניסיון מעמיק הוא מה שמבדיל בין ביצוע רשלני לביצוע מיטבי, והמלצתנו היא לבחור בפורץ מנוס על מתחיל. בנוסף פורץ טוב יקפיד על מתן קבלה על השירות ואף יבקש לראות בתום הפריצה רשינות שיש ברכב המעידים שאתם בעלי הרכב. חברות מנעולנים רבות מעסיקות פורצים מנוסים שמבטיחים לכם זמן תגובה מהיר בעלות אטרקטיבית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *