.

לכל גיל יש את כלי התחבורה שלו. את חוויית התחבורה שלנו אנחנו מתחילים בגיל צעיר עם קורקינט ואופניים עם גלגלי עזר, בהמשך עם סקייטים ואופניים, לאחר מכן אופנוע או מכונית. המכונית מלווה אותנו במשך רוב שנות חיינו, אך בסופו של דבר מגיע גיל מסויים שבו היכולות הקוגניטיביות והפיזיות שלנו אינן מאפשרות לנו לנהוג בבטחה במכונית. העניין הוא שהצרכים שלנו לא משתנים בהרבה, ועדיין יש לנו חיים לנהל, להגיע לסופרמרקט, לצאת לטיול, להגיע לחוג אליו אנחנו רשומים וכדומה. בדיוק עבור המקרים האלה נועדו קלנועיות.

שליטה במהירות וכיוון הנסיעה באמצעות סטיק
הקלנועית הוא למעשה כלי תחבורה נוח ויעיל מאוד המיועד לנייד אותנו יחד עם חפצנו האישיים ממקום למקום על פי הצורך. הקלנועית ייחודית מכלי רכב דומים אחרים במספר מובנים. המדובר בכלי רכב שבו ניתן לשבת בנוחות על מושב מלא עם משענת גבוהה. התנועה מתבצעת באמצעות מנוע חשמלי שקט וחזק המסוגל לנייד אותנו בתנאי דרך שונים לרבות שיפועים ועליות, כשהשליטה במהירות וכיוון הנסיעה מתבצעת באמצעות סטיק הממוקם בצורה נוחה על משענת היד.

החופש להגיע בקלות ובמהירות לכל מקום
עבור אנשים בגיל הזהב המדובר בכלי רכב יעיל מאוד שמאפשר להם לנהל חיים עצמאיים ללא תלות באחרים. הם יכולים להגיע בקלות למרכז המסחרי, למכולת או לדואר. הם מסוגלים לקבוע מפגשים חברתיים או להגיע לחוגים והרצאות במתנ"ס השכונתי מבלי להזדקק לנסיעה באוטובוס או להסעה מיוחדת של אחרים, והם מסוגלים לעשות את זה בליווי חפציהם האישיים שאותם הם יכולים להעמיס על תא מיוחד המותקן בקידמת או אחורי הקלנועית.

גמישות מירבית
קלנועיות הוא כלי תחבורה אישי המבוסס על מנוע חשמלי, ולכן ניתן לנסוע איתו גם על מדרכה, גם על שבילי אופניים וגם על הכביש. מן הסתם, רצוי שלא לנסוע על הכביש על מנת להימנע מסיכונים מיותרים, אך עצם היכולת לבצע זאת, מאפשרת לנהג גמישות רבה יותר כאשר אין ביכולתו לעלות למדרכה גבוהה, או כאשר המדרכה עמוסה בהולכי רגל באופן שאינו מאפשר נסיעה נוחה ובטוחה. קלנועיות הן למעשה המכוניות של אנשי גיל הזהב, והן עושות את עבודתן בצורה מושלמת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *