רכישת ביטוח רכב אונליין

הוסף טקסט מרחף כאן

כמה טיפים על מחירי ביטוח רכב

האינטרנט הולך ותופס בשנים האחרונות חלק גדול מחיינו, והוא כבר מזמן לא משמש רק מקור למידע או לבידור.

תחום הקניות באינטרנט, שהתחיל כבר בימיה הראשונים של הרשת, מתפתח מאוד גם הוא, ובמיוחד בישראל ניתן לראות בשנים האחרונות צמיחה של תופעת הקניות באינטרנט והתרחבות שלה לתחומים שונים: טיסות וחופשות, ביגוד, אלקטרוניקה, ואפילו ריהוט.

הגולשים מבינים היום שביצוע רכישות באינטרנט יכול לחסוך להם זמן וכסף רב. חנויות האינטרנט מאפשרות מחירים תחרותיים יותר מכיוון שאינן צריכות להשקיע באחזקת חנות וסחורה.

גם מוצרים שבאופן מסורתי היו נרכשים באמצעות גורם מתווך, עוברות היום לעולם האונליין.

אם בעבר היו רגילים רוב האנשים להתקשר לסוכן נסיעות כדי להזמין טיסה, היום מאפשרים עשרות אתרים באינטרנט לבצע השוואה בין תעריפי הטיסות של חברות תעופה שונות ולמצוא את הטיסה הכי אטרקטיבית.

באותו אופן, גם בתחום הביטוח, שבו יש תחרות רבה בין חברות הביטוח כמו איילון חברה לביטוח בראשות אמיל וינשל, ניתן לבצע השוואה בקלות ולחסוך במחיר היות שהעסקה נעשית ישירות מאתר החברה ואין צורך בסוכן ביטוח שיטפל בפוליסה.

הדבר נפוץ בעיקר כשבאים לרכוש ביטוח רכב, ובו סוגי הפוליסות (חובה, צד ג' ומקיף) די דומות, וניתן בקלות להשוות ביניהם. בחלק מהאתרים ניתן לרכוש ביטוח רכב אונליין ולקבל את הפוליסה באופן מידי.

למה כדאי לרכוש ביטוח רכב באינטרנט?

· אפשרות להשוואה בין ביטוחים בקלות: אתרים רבים מאפשרים השוואה בין פוליסות הביטוח השונות וקבלת הצעת מחיר שמשקללת בתוכה את כל המדדים: סוג הביטוח, סוג הרכב, ותק הנהג ועוד.

כך שהתמונה שמתקבלת על מחירי הביטוח היא מאוד מהימנה ומדויקת.

· חסכון בזמן: במקום להתקשר לסוכנים או חברות שונות ולמסור לכל אחד בנפרד את פרטי הביטוח שמעוניינים לרכוש, ניתן לעשות הכל במקום אחד בזמן קצר ובלי לקום מהכיסא.

בנוסף, הביטוח נכנס לתוקף באופן מידי וחוסך המתנה מיותרת.

· חסכון בכסף: ביטוח שנרכש אונליין חוסך עלויות של טיפול בביטוח על ידי סוכן ולכן הוא זול משמעותית.

· פשטות התהליך: כל תנאי הביטוח רשומים באתר האינטרנט וכל פרטי הפוליסה נשלחים למייל של הגולש, כך שהוא יכול לעבור עליהם בנחת ולקבל את כל המידע בשקיפות.

טלמיטינג – הדרך המהירה לצמוח

הוסף טקסט מרחף כאן שירות טלמיטינג איכותי מאפשר להשיג את המטרה עסק חדש זקוק ללקוחות חדשים, ובזמן קצר ככל האפשר. גם עסקים ותיקים ייהנו מקפיצת

Read More »

לוח מכוניות למכירה

הוסף טקסט מרחף כאן היתרונות הגדולים של הלוח מכוניות למכירה לוח מכוניות למכירה הוא כבר מזמן לא רק לוח למכירת של רכבים משומשים, אלא הוא

Read More »

תרגום נוטריוני למסמכי תאגיד

הוסף טקסט מרחף כאן תרגום נוטריוני למסמכי תאגיד ואנשים פרטיים מסוגים שונים לא פעם, אנשים באים באינטראקציה עם גורמים שונים בחו"ל או עם קהילה של

Read More »